Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer

Frågor&svar

Här kan du hitta svar på några av de vanligaste frågorna som vi ofta får från våra kunder. Får du inte svar på din fråga här, eller på övriga sidor på vår hemsida, är du välkommen att kontakta oss (använd formulär längst ner på sidan).

Kategori Elbilsladdare

  • För dig som har elbil finns över 100 laddplatser i Parkering Malmös egna parkeringsanläggningar, och sammanlagt drygt 150 publika laddplatser i Malmö. Observera att det endast är tillåtet att parkera fordon som laddas på laddplatserna. Om du parkerar på dessa platser utan att ladda riskerar du att få en kontrollavgift. 
    Läs här var du kan ladda din elbil>>

  • Vill du hyra en parkering med laddmöjlighet för en längre period, är det möjligt. Du bokar då ett abonnemang som ger dig möjlighet att stå på laddplatsen medan bilen laddas. När bilen är fulladdad ställer du den på någon av de andra p-platserna. 
    Läs mer här hur du bokar abonnemang för att hyra en parkeringsplats>>

Kontakta oss

Vänligen fyll i formuläret nedan, så återkommer vi så fort som möjligt med svar.