Gå till innehåll

Frågor&svar

Här kan du hitta svar på några av de vanligaste frågorna som vi ofta får från våra kunder. Får du inte svar på din fråga här, eller på övriga sidor på vår hemsida, är du välkommen att kontakta oss (använd formulär längst ner på sidan).

Kategori Kundportal företagskund

  • All er parkering för företaget listas under ”Min parkering”. Varje parkering måste ha ett aktuellt registreringsnummer. Du kan välja att själv fylla i varje registreringsnummer eller att låta varje parkör själv hantera sin och/eller flera personers parkering genom att ”tilldela parkering”.

    Under kugghjuls-symbolen som ligger till vänster om varje ”registreringsskylt” hittar du funktionerna ”Lägga till/ändra registreringsnummer” respektive ”Tilldela parkering”.

    Du tilldelar parkering genom att ange personnumret till den person som du vill ge rättigheten.

    Läs mer om funktionen ”Tilldela parkering” här>>

  • Uppge företagets kundnummer och det lösenord som du skapade första gången du loggade in.

  • Klicka på länken ”Första inloggning” och följ instruktionerna för att skapa ett lösenord. Därefter kan du logga in genom att ange kundnummer och ditt lösenord under ”Företag”.

  • Det kan finnas olika anledningar till varför du inte nåtts av vårt verifikationsmejl. 1) Börja med att titta efter i din skräppost, så att mejlet inte hamnat där. 2) Om du inte hittar mejlet där, bör du vända dig till er egen IT-avdelning, då det kan hända att det är ert IT-säkerhetssystem som stoppar mejlet. 3) Om din IT-avdelningen inte hittar felet i ert system, kontakta oss på kundportal@pmalmo.se.

Kontakta oss

Vänligen fyll i formuläret nedan, så återkommer vi så fort som möjligt med svar.