
Här kan du kontakta oss
Har du en fråga om din parkering, behöver du hämta passerdon, reklamera en kontrollavgift eller anmäla ett fel på en parkeringsyta? Här hittar du kontaktuppgifterna till vår Kundservice, reklamation, övervakningscentral eller felanmälan.
Ändrade öppettider pga corona
För att minska smittorisken för corona minskar vi nu öppettiderna för vår Kundservice och Reklamation, och ber dig som har symptom som hosta, huvudvärk, halsont, feber eller andningsbesvär att inte besöka oss i våra lokaler. Du är välkommen att kontakta oss via e-post eller telefon.
Kundservice
P.g.a. rådande situation med Coronaviruset (covid-19) ber vi dig som kund att hjälpa oss minska smittspridning:
- Vänligen besök endast vår Kundservice när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. Vid övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller via mejl - se kontaktuppgifter nedan.
- Vi vill endast ha max 3 kunder i lokalen åt gången (är ni flera i sällskapet, se då till att det är bara en av er som går in).
Tillsammans hjälps vi åt att minska smittspridningen! Ta hand om er och håll avstånd!
För att vi ska kunna ge dig snabb service är det bra om du har ditt kundnummer eller personnummer/organisationsnummer till hands − ange dessa uppgifter när du kontaktar oss. Använd gärna formuläret längst ner på sidan.
I vår Kundservice hanterar vi inte kontanter, men det går bra att betala med betal-/kreditkort.
Besöks- och telefontid
Besökstid: helgfri månd-fred 09.00-11.00.
Besöksadress: Arenagatan 12 (Hyllie)
Telefontid: Tillfälligt begränsade öppettider till helgfri månd-fred 09:00-11:00 samt 13:00-15:00.
Telefon: 040-605 69 80
E-post: kundcenter@pmalmo.se
Reklamation
Besöks- och telefontid
Öppet: Helgfri månd-fred 09.00-11.00.
Besöksadress: Arenagatan 12 (Hyllie)
Telefontid: helgfri månd-fred 08.00-12.00
Telefon: 040-605 69 42
E-post: reklamationer@pmalmo.se
Kundmottagning/övervakningscentral
Besöks- och telefontid
Öppet: Alla dagar 06-24
Besöksadress: Arenagatan 12 (ingång från passagen)
E-post: overvakningscentral@pmalmo.se
Telefon: 040-605 69 44
Vi hanterar inte kontanter, men det går bra att betala med kort.
Övriga ärenden
Felanmälan
Vill du göra en felanmälan gällande våra P-hus eller någon parkeringsyta som vi förvaltar? Ring 040-605 69 44.
Anläggning och förvaltning
Har du som fastighetsägare frågor gällande avtal och förvaltning? Mejla till forvaltning@pmalmo.se
Kontakta Kundservice
Kontakta oss
Vänligen fyll i formuläret nedan, så återkommer vi så fort som möjligt med svar.