
Här kan du kontakta oss
Har du en fråga om din parkering, behöver du hämta passerdon, reklamera en kontrollavgift eller anmäla ett fel på en parkeringsyta? Här hittar du uppgifterna om hur du går till väga!
Chatta med oss
Du kan enkelt och snabbt få svar från oss genom att använda vår chatt-funktion som du hittar nere i höger hörn här på hemsidan. Under de tider som chatten är bemannad får du omedelbart svar och kan ha dialog med vår kunniga personal på Kundservice.
Kontakta oss
När inte chatten är bemannad kan du skicka meddelanden via formuläret som finns under ”Kontakta oss”, där du också kan ange om det gäller fakturafrågor, reklamation eller om du vill göra en felanmälan.
Under ”Felanmälan” kan du anmäla om t ex bommar, betalsystem eller laddboxar inte fungerar. Då hamnar detta direkt i vår ärendehantering och åtgärdas så fort som möjligt av våra duktiga tekniker.
Frågor och svar
Vi har också i chatten samlat och kategoriserat de frågor som förekommer ofta, så att du själv enkelt och lätt kan finna svar på din fråga. En sökfunktion gör det också möjligt att med hjälp av fritext snabbt få fram svar på det du söker.
Kundservice
Besöks- och telefontid
Besökstid: Helgfri mån-fre 09.00-15.00
Besöksadress: Arenagatan 12 (Hyllie)
Telefontid: Helgfri mån-fre 09:00-11:00 samt 13:00-15:00
Telefon: 040-605 69 80
E-post: kundservice@pmalmo.se
För att vi ska kunna ge dig snabb service är det bra om du har ditt kundnummer eller personnummer/organisationsnummer till hands − ange dessa uppgifter när du kontaktar oss. Använd gärna formuläret längst ner på sidan.
Överklagan av kontrollavgift
Vill du överklaga en kontrollavgift som utfärdats av Parkering Malmö? Då ska du vända dig till Hojab Parkeringsservice, som hanterar dessa ärenden på uppdrag av Parkering Malmö.
Skicka din överklagan eller ring till:
Adress: Hojab Parkeringsservice 169 81 SOLNA
E-post: parkering@sveaekonomi.se
Telefon: 08-735 29 99
Öppettider: må-fre kl 08-17
För informaton om hur du går tlll väga, läs mer här >>
Övervakning och felanmälan
Vill du göra en felanmälan gällande våra P-hus eller någon parkeringsyta som vi förvaltar?
Använd kontaktformulär: Skicka ett meddelande via konktaktformuläret som ligger under "Chatta med oss/Frågor och svar" nere i höger hörn.
Telefontid: Alla dagar 08-24
Lunchstängt: mån-fre 12-13
Telefon: 040-605 69 44
Övriga ärenden
Anläggning och förvaltning
Har du som fastighetsägare frågor gällande avtal och förvaltning? Mejla till forvaltning@pmalmo.se