Gruppchef till teknikavdelningen sökes

Parkering Malmö söker en gruppchef för servicetekniker och fasighetsskötare till Teknikavdelningen. Som medarbetare på Teknikavdelningen ingår du i en grupp om 11 personer. Teknikavdelningen sköter förvaltning av byggnader och mark, genomför och leder olika projekt, sköter markanläggningar och ansvarar för tekniska installationer såsom betalsystem, passersystem och kameror samt ansvarar för fastighetsskötsel, trafikskyltning och renhållning.

Är du en person som gillar att ha många bollar i luften? Är du en positiv problemlösare som har en god social förmåga? Är du en prestiglös ledare? Då kan det vara dig vi söker!

Som gruppchef kommer du att arbeta ute på fältet tillsammans med såväl servicetekniker som fastighetsskötare ibland. Som person är du därför självgående samtidigt som du värderar ett gott samarbete högt. Du har erfarenhet av att arbeta som ledare/chef och är trygg med det. Du har stor empati, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att skapa goda relationer. Du är flexibel och har en förmåga att prioritera.

Vi vill att du har gymnasieutbildning och erfarenhet inom något område för teknik, installationer, IT, fastighet, byggnation eller liknande. Körkort är ett krav.

Vi arbetar aktivt med mångfald och ser nyttan med en blandad persongrupp och värdersätter den kunskap och erfarenhet som detta medför. Vår gemensamma värdegrund – kompetent, öppen och positiv – är kärnan för hur vi uppträder och bemöter såväl varandra som allmänheten.

Tjänsten är en tillsvidareanställning. Rekryteringen sker löpande.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta teknikchef Angelica Persson, 0705-90 30 12. Din ansökan med CV och personligt brev mailar du in till ???? senast den XX augusti 2016.

Parkering Malmö skapar plats! Vi är ett expansivt kommunalt bolag som bygger, förvaltar, hyr ut och övervakar parkeringsplatser i Malmö. Från den 1/9 2016 är vi cirka 65 medarbetare som arbetar offensivt med teknisk och administrativ utveckling. Vi äger nio parkeringshus och ansvarar för 46 000 p-platser. Vi erbjuder helhetslösningar för parkering i egna anläggningar och på uppdrag av externa fastighetsägare. Vi finns till för dig och alla andra som behöver plats. Läs mer på www.pmalmo.se.