Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Ovandelen av en biljettlös parkeringsautomat i grått och silver stående framför en grå stenfasad

Biljettlösa parkeringsautomater för smidig parkering

Parkering Malmö arbetar successivt med att införa digital parkering. Under hösten 2019/våren 2020 har vi bytt våra gamla biljettautomater till nya digitala parkeringsautomater. All information om vad som gäller för parkeringen på ytan, såsom p-avgifter för olika tidpunkter, finns i automaten. Kvitto på din betalning kan du få antingen genom e-post (när du checkar ut från automaten) eller hämta efteråt via portalen pkvitto.pmalmo.se.