Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Toppen av en skylt för mobilparkering med ett stort P i vitt med blå bakgrund samt områdeskod och logotypen för en av mobilaktörerna

Betala din parkering med mobilen

Betala enkelt och snabbt med mobilen på våra parkeringsytor utan bomsystem! Mobiltelefonparkering är kostnadsneutral hos oss om du parkerar med Parkster, EasyPark eller Mobill.