Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Läs mer
Närbild person laddar sin elbil

Frågor och svar om de nya laddplatserna

Parkering Malmö håller på att bygga ut laddinfrastrukturen i våra egna parkeringsanläggningar. Utbyggnaden kommer att ske successivt, anläggning för anläggning, och planen är att vara klar under 2021. Nedan finner du svar på några av de vanligaste frågorna kring vår utbyggnad och det nya konceptet som introduceras till våra abonnemangskunder.