Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Närbild person laddar sin elbil

Frågor och svar om de nya laddplatserna

Parkering Malmö håller på att bygga ut laddinfrastrukturen i våra egna parkeringsanläggningar. Utbyggnaden kommer att ske successivt, anläggning för anläggning, och planen är att vara klar under 2021. Nedan finner du svar på några av de vanligaste frågorna kring vår utbyggnad och det nya konceptet som introduceras till våra abonnemangskunder.