Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Parkerings Malmös logotype i vitt på P-huset Hyllie Allés fasad med en klarblå himmel i bakgrunden

Allmänna villkor för din parkering

De allmänna villkoren för din parkering är olika beroende på vilken typ av parkering du hyr − rörlig eller fast plats. Nedan kan du läsa om skillnaden mellan de två abonnemangen samt vilka hyresvillkor som gäller.