Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer

Flexibilitet i Malmös elnät genom projektet CLUE

Med Malmös kraftiga befolkningstillväxt ökar stadens behov av el. Eftersom elnätet redan har nått sin kapacitetsgräns, måste behovet lösas med de resurser som finns. Genom EU-projektet CLUE ska Parkering Malmö, tillsammans med flera andra aktörer, bidra till att hitta lösningar för att minska belastningen på elnätet.