Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Läs mer
Översiktsbild uppifrån av P-huset Hyllie nattetid med andra byggnader längs Arenagatan i förgrunden

Välkommen till vår nya kundportal

Den 1 januari, 2020 gick Parkering Malmö över till digital parkering. Digital parkering innehåller många delar, och en av dem är Kundportalen för våra månadskunder. Med vår kundportal vill vi förenkla och förbättra för dig som kund, och hoppas att du kommer att få en positiv upplevelse av vår digitala lösning.