Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer

Parkering Malmö fortsätter sin digitala resa – den 1 mars blir P-hus Södervärn "bom-fritt"

Med siktet inställt på att skapa plats och för att ge våra kunder en god parkeringsupplevelse arbetar Parkering Malmö kontinuerligt med att förbättra våra parkeringslösningar – vårt fokus ligger på att skapa en trygg, hållbar och digital parkering.