Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Parkeringsruta märkt med bil och elsladd som symbol för laddplats

Parkering Malmö gör sig redo för utbyggnad av laddinfrastrukturen −upphandling av nya laddboxar klar

Parkering Malmö gör sig redo för att bygga ut laddinfrastrukturen i Malmö. Nyligen avslutades en upphandling av nya elboxar. De 100 publika laddplatser som idag finns i bolagets egna P-hus ska nu kompletteras med särskilda laddplatser för våra månadskunder med digitala tillstånd.