Gå till innehåll
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation Vi har på grund av coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du ska hämta ut en tagg/nyckel, eller om din betalning måste göras på plats. Förändringar av avtal, abonnemang, köer eller andra uppgifter kan göras direkt i kundportalen. I portalen kan du även se dina betalningar och fakturor. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER.
Läs mer
Översiktsbild uppifrån av P-huset Hyllie nattetid med andra byggnader längs Arenagatan i förgrunden

Prisjusteringar från 1 januari, 2021

Parkering Malmö vill leverera en god parkeringsupplevelse för våra kunder. Genom en årlig översyn av våra priser säkerställer vi att vi kan genomföra kontinuerliga förbättringar och utveckla vår verksamhet.