Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Vit bil med GreenMobilitys logotyp och användningsinstruktioner i grönt och grått

Avtal klart mellan GreenMobility och Parkering Malmö − parkeringshusen hotspots för flytande bilpool

Den 15 juni lanserar det danska bolaget GreenMobility sin bildelningstjänst i Malmö. För att erbjuda kunderna parkeringsplats kombinerat med laddning har GreenMobility tecknat avtal med Parkering Malmö. Fyra av parkeringsbolagets P-hus har förberetts för att användas som ”hotspots”. Inledningsvis kommer GreenMobility introducera 100 elbilar i Malmö.