Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö

Bygglovet klart – Parkering Malmö bygger parkeringshus i trä – först i södra Sverige

Parkering Malmö brinner för hållbar stadsutveckling och har nu fått bygglov för att skapa ett parkeringshus utöver det vanliga i Sege Park – ett parkeringshus i trä. Det nya bostadsområdet i Kirseberg ska vara en föregångare och ett skyltfönster för hållbar stadsutveckling, där Parkering Malmö är med och bidrar.