Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö

Första spadtaget för Sveriges största parkeringshus i trä

Den 10 december togs första spadtaget för ett nytt parkeringshus som ska byggas i Sege Park. Med högt satta hållbarhetsambitioner ska detta P-hus bli Parkering Malmös spjutspets inom klimat och innovation, och en förebild för framtidens parkeringshus. Det nya bostadsområdet i Sege Park ska vara en föregångare och ett skyltfönster för hållbar stadsutveckling. Parkering Malmö är med och bidrar genom att bygga ett parkeringshus i trä, med cirkulär ekonomi i fokus och med målet att skapa en klimatsmart mobilitetsnod för de boende i området.