Gå till innehåll
Meddelande till våra kunder Fr o m 1 april hänvisar vi de kunder som vill överklaga en kontrollavgift att vända sig via mejl eller telefon till Hojab Parkeringsservice. Vi vill också meddela att vi den 1 april kommer att stänga serviceluckan vid cykelpassagen i P-huset Hyllie, och hänvisar då våra kunder till Kundservice på Arenagatan 12. Se "Läs mer" för information om öppettider.

Första spadtaget för Sveriges största parkeringshus i trä

Den 10 december togs första spadtaget för ett nytt parkeringshus som ska byggas i Sege Park. Med högt satta hållbarhetsambitioner ska detta P-hus bli Parkering Malmös spjutspets inom klimat och innovation, och en förebild för framtidens parkeringshus. Det nya bostadsområdet i Sege Park ska vara en föregångare och ett skyltfönster för hållbar stadsutveckling. Parkering Malmö är med och bidrar genom att bygga ett parkeringshus i trä, med cirkulär ekonomi i fokus och med målet att skapa en klimatsmart mobilitetsnod för de boende i området.