Gå till innehåll
Vi ber om ursäkt för dubbla fakturor! Vi ber om ursäkt för att en del av våra kunder dessvärre har drabbats av dubbelt utskick av faktura för februari månad. Är du en av dessa, behöver du självfallet endast betala den ena fakturan. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Förändrade öppettider i Kundservice och Reklamation På måndag den 25 januari har vår Kundservice och Reklamation stängt. För övrigt har vi pga coronaviruset infört begränsade öppettider i vår Kundservice och Reklamation. Vänligen besök oss endast när du vill hämta ut en sk tagg, och om din betalning måste göras på plats. För övriga ärenden ber vi dig kontakta oss via telefon eller mejl. För våra öppettider - LÄS MER. Vänliga hälsningar, Parkering Malmö
Svart hänvisningsskylt med vit text parkeringshus och symbol för parkeringshus

Parkering Malmö satsar på digital parkering och inför digitala p-tillstånd

Från och med årsskiftet 2019/2020 går Parkering Malmö över till digital parkering. Det innebär att parkeringsautomaterna blir biljettlösa, de fysiska p-tillstånden försvinner och att parkeringsövervakning kommer att ske genom scanning av fordonens registreringsnummer. − Digital parkering innebär smidigare och enklare parkering för våra kunder, men även bättre arbets-miljö för våra anställda samt att det sparar miljön, berättar Michael Olsson, VD på Parkering Malmö.